سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقایان از همسر خود چه میخواهند؟

1. محبت کنید

با وجود اینکه رابطه جنسی برای بیشتر مردها خیلی اهیمت دارد اما محبت هم برایشان واقعا مهم است. این محبت چه به صورت گرفتن دست او در میان جمع باشد، گذاشتن یک پیام عاشقانه و یا ماساژ دادن شانه‌هایش بعد از یک روز کاری، به هر حال نشان دادن اینکه با محبت و علاقه مراقبش هستید، دل همسرتان را نرم خواهد کرد.

برای ابراز علاقه و محبت‌تان راههای مختلف را امتحان کنید. نیازی نیست روش‌تان پیچیده باشد؛ گفتن ِ اینکه چقدر دوستش دارید، تشویق کردن او و دلگرم کردنش هنگامی که ناامید است، یک بوسه‌ی غافلگیر کننده و کمی گپ دوستانه، راههای بسیار ساده‌ای هستند که تاثیرات شگرفی دارند.

آقایان از همسر خود چه می‌خواهند

2. توانانمندیهایش را باور داشته باشید

آقایان معمولا فکر می‌کنند خیلی مهم است که آنهایی که دوست‌شان دارند را حمایت و تامین کنند. بگذارید همسرتان بداند تواناییها و مهارتهایش را باور دارید و می‌دانید که پشتیبان شماست.

تشویق و تحسین شما که همسرش هستید برای او معانی زیادی دارد. مهمترین کاری که می‌توانید بکنید این است که جوری رفتار کنید که همسرتان احساس کند «یک مرد» است نه یک «پسربچه»! مثلا این بار که به رستوران رفتید بگذارید او غذا را انتخاب کند، کارهای کوچکی مانند این، اعتماد بین‌تان را محکم‌تر کرده و به او احساس مسئولیت در رابطه را می‌دهد.

آقایان از همسر خود چه می‌خواهند

3. درکش کنید

مرد شما باید بداند که شما او را درک می‌کنید. مردها اغلب منطقی‌ترند و دوست دارند مسائل را حل کنند. این ویژگی ارزش دارد و بین او و شما که به عنوان یک زن معمولا احساسی‌ترید تعادل برقرار می‌کند. یکی از راههایی که هر دو شما می‌توانید به هم نشان بدهید همدیگر را درک می‌کنید این است که قرار بگذارید هر روز چند دقیقه با هم حرف بزنید.

می‌توانید مثلا برای خودتان یک تمرین 20 دقیقه‌ای روزانه در نظر بگیرید و سوالهای مثبت از هم بپرسید، مثلا کدام کارهای هم را می‌پسندید و ...

آقایان از همسر خود چه می‌خواهند

4. تحسین و تائیدش کنید

بیشتر مردها دوست دارند روی شانه‌شان بزنند و بگویند: آفرین! یکی از راههای انجام این خواسته‌ی آنها این است که اغلب همسرتان را تحسین کنید.

مراقب باشید زیاد این کار را نکنید که عادت کند و بیفایده شود. در طول هفته هوشمندانه و انتخابگر، موقعیت‌های تحسین او را پیدا کنید. مثلا بگذارید بداند ارزش سختکوشی او را می‌دانید، بابت حمایتش از خانواده از او تشکر کنید، به او بگویید تیشرت جدیدش چقدر به او می‌آید و او را ببوسید و اعتراف کنید چقدر به عنوان یک مرد، برازنده است.